Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 26 mars 2014

Lights out...

När vi hade gäster i helgen och sängplatserna
inte räckte till, så fanns det en perfekt lösning:


Jag kunde ju sova på soffan ner i vardagsrummet!
Det är ju ändå jag som vaknar först på morgonen.
På plats i soffan är jag redo att greppa fjärrkontrollen
till dvd spelaren! (Eller gå till köket och diska klart.)


Eller så får någon annan sova (ensam) på soffan...
Så kan jag dela dubbelsängen med dottern.


Så fick det bli, efter att jag sett filmen  Lights out...
Nu sover jag med lampan tänd!


Men med en snörvlande dotter bredvid mig, ångrade
jag mig (nästan). Vet inte vad som är värst? Att bli
smittad av en förkylning (som saboterar min träning)
eller att "något" saboterar min nattsömn...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar