Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 15 mars 2014

Ledig lördagkväll

Äntligen en "ledig" lördagkväll!.


Sex lördagars svullo mellobevakning är äntligen över!
Christer Björkman borde förses med varningstext.
En sann fara för folkhälsan. Det kanske inte var lika
många som tittade i år. Men den totala vikten på
TV-publiken är säkert konstant, år från år...


Dessutom slipper man kanske vakna på söndagen
med en dålig låt som spelar på repeat i huvudet,
om nu någon låt fastnat... (Även om schlager är min
melodi när det gället att skråla med till bilradion...)


Roligt i alla fall att en "äldre artist" vann.
Sanna - grattis - för lång och trogen tjänst!
Ha- känn på den Anton Ewald! Inte ens dottern
kunde se skillnad på Anton och Oscar...




Själv är jag inte slut som artist. Tvärtom!
Min karriär har precis börjat!


Så det blir ingen sovmorgon imorgon!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar