Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 30 mars 2014

Snabb omställning

Efter en tidig morgon, 19.5 km, premiärgrillning
och ett glas rött så blev det tidig sänggång igår...


Tur det, för det blev ingen sovmorgon idag heller.
Jag skulle ju hinna se (det allra sista!?) avsnittet av
House of Eliott innan det var dags att köra till den
tidiga samlingen för den första av 2 bortamatcher i
handboll. Så snabbt ställde man om till sommartid!


Lite synd att sitta inne i en sporthall i detta väder!
I pausen hade jag ingenting emot att sitta bänkad
i solen utanför hallen... Välkommen sommartid!



Marinera mera!



Bänkad!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar