Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 9 mars 2014

Ny (o)vana?

Hur lågt har man sjunkit när man går genom
centrum och dricker direkt ur flaskan? Tänk om
någon ser mig och förstår att jag varit på gymmet,
en fredag kväll!? Jag lovar! Det var ett undantag!
Jag skulle egentligen bara skjutsa dottern till och
från en viktig (elitserie)match i handboll.


Men det var inte alls dumt - vi talar om egentid,
i dubbel bemärkelse! Av någon konstig anledning
var det nästan tomt i träningslokalen...


Men om det blir en vana - skjut mig!























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar