Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 17 mars 2013

Var.Dags.Rutiner

Trots att man är på resande fot så får man inte
helt tappa sina träningsrutiner! Löparskor (och
broddar) fick stanna hemma. Och lika bra var
väl det, då här råder full vinter, med väglag
och temperatur därefter.

Men som kompensation körde jag ett träningspass
inomhus framför TV'n ikväll. En tränings DVD fick
välbehövlig fart på både mig och parenteserna.
En syn för gudar. (Men med neddragna persienner
av hänsyn till grannarna, som är lite känsliga...)

Viktigare än att träna är dock rutinen att FIKA!
(På något sätt går dessa ändå hand i hand. Det ena
leder till mer av det andra, i en GOD cirkel.)

Då det inte finns några fotobevis från dagens träning
(om inte dottern smygfilmade?) så bjuder jag istället
på en bild på (endel av) helgens fika.

Cheeezus, vilken cheesecake. Den var värd att göra
några extra upphopp för!



Säg cheese(cake)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar