Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 1 mars 2013

Alternativ träning

Man måste vara flexibel!

Idag skulle jag ha tränat på gymet. Men jag nöjde
mig med att byta om. Det gäller ju att inte gå ut för
hårt i början när man inte är van… Dessutom är jag
lite förkyld, (även om jag inte vill erkänna det).

Så ombytt i träningskläder satt jag istället och läste
en bok i simhallen och försökte fötränga (o)ljudet
från 300 ungar som lekte på en hinderbana.

Men den alternativa träningsformen var inte helt oangenäm.
Om jag blundade, kunde jag låtsas att jag var på semester på
varmare breddgrader. Ja, inte på en helt ÖDE ö, men defintivt
en varm, fuktig plats med vågskvalp… Kanske mer att liknas
vid en charter på Vings mest populära familjehotell på Gran Canaria.
Minus gratisdrinkarna.

Men efter ett par timmar så kände jag att ljudnivån
inte var helt välgörande för min huvudvärk... Kan
tänka mig att skölja ner fredagsmyset med något iskallt.

Det är ju viktigt med vätska när man tränat!



Hårdträning?


Fredagskul!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar