Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 22 mars 2013

Mister Tomato

Efter traumat när våran
fredagslunchfavorit(thai)restaurang
(långt ord!) bytte ägare i höstas, så att man
inte längre kunde få en anständig portion av
”Sex (6) med räkor”,
så tvingades vi söka lyckan på annat håll.

Men. Inget ont som inte har något GOTT med sig!

Vi har hittat en italiensk restaurang med världens godaste
mat. Pasta, risotto, soppa, pizza… (Ligger dessutom bra till,
så att vi slipper passera vägtullar för att komma dit.)

Så nu har vi en ny fredagstradition. Det är god mat och
mycket mat när den är som bäst. (Redan efter salladen
och de varma bröden är man mätt) Matkoman efter en
gräddig pastarätt är fullständig. Man orkar knappt till
kaffeautomaten när det drar ihop sig till fredagsfikat...
Men det är det värt!

Ingen fredag utan en date med Mister Tomato!

 
Jättegott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar