Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 19 mars 2013

101 idéer

Har hunnit bläddra några inspirerande magasin
de senaste lediga dagarna. Så jag kommer hem
med 101 nya idéer. Men jag tror att jag nöjer mig
med att ta tag i den gamla idén om att helt enkelt
vårstäda. Jag ska verkligen ta tag i det... Imorgon!

Att bära på 101 idéer är ju inte så tungt. Därför var det
konstigt att min resväska hade blivit ca 4 kilo tyngre igår
när jag checkade in för hemresan. Detta trots ovanligt sparsam
shopping. Inte ett enda par nya skor, vilket är anmärkningsvärt!
 
Troligtvis hade även min vikt ökat med 4 kilo, vilket dock
verkar mer logiskt… Tack och lov så slapp jag märkas upp
som ”Heavy” utan kunde utan anmärkning gå vidare till min Gate…


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar