Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 2 mars 2013

Giv mig styrka

I den allmänna träningshysterin passade jag på att
starta mitt 3 månaders gymkort härom veckan.
(Som sagt, gårdagens gymträning blev inställd.)
Så hittills har det kostat mig 720 kr per gång...
(Eller kostat och kostat. Friskvårdskupungerna
från jobbet räcker till allt möjligt…)
 
Det blir dock inget romantiskt sommarbröllop.
Jag är redan gift med min PT... Ska (försöka) att
bygga upp överkroppens muskulatur något. Vill 
inte bli mer oproportionerlig i min kroppsbyggnad
än vad jag redan är. Måste hitta den perfekta maskinen
att lägga in mina överarmar i, så att de kommer ut fasta
och välformade inför säsongen med kortärmade blusar.

Saknar redan den friska luften som man får på
en promanad eller löprunda. Jag behöver mycket
syre för att orka träna…

Alltid packad
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar