Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 3 mars 2013

My new BFF

Man måste förbereda sig på alla plan inför
ett långt lopp som Göteborgsvarvet!

Så när huvudvärken from hell ändå var på besök
i går och hindrade mig från att träna, så passade jag
på att åka ut och inhandla nya skor. En materialsport
som löpning kräver sina investeringar... Jag valde
med omsorg, så det fick bli det dyraste bästa paret
marknaden hade att erbjuda...

Säg hej till mina nya bebisar. Om allt går väl, så kommer
jag att spendera mer tid tillsammans med mina nya
skor än med resten av familjen...


Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar