Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 7 mars 2013

Rekordtid!?

Har någon missat att jag ska springa Göteborgsvarvet!!!

Ja, jag vet!
 ”Alla” andra har redan sprungit varvet,
så jag ska inte uträtta något märkvärdigt!

Jag ska inte börja tokträna och imbilla mig att
jag ska springa på någon form av rekordtid.
Men jag vill ju ha min medalj. Och gärna en hyfsat
"behaglig" upplevelse. Och en inte alltför pinsam sluttid…
(Har inte bestämt mig än för vart min pinsamhetsgräns går)

Alltså ska här bli några månaders extra fokus på löpträning.
 
Men en sak är säker:

Om jag bara tar mig runt, så kommer jag 
att ta PERSONLIGT rekord!

Oavsett vad sluttiden blir...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar