Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 6 mars 2013

Ny energi

Vilken energikick!

Fick med mig 2 par byxor in i provrummet
igår och båda passade!!? Båda var dessutom
på REA! Vad är oddsen för det!!?
Jag borde köpa en lott.

...och med tanke på att shoppandet inte slutade
där så behöver jag verkligen en vinstlott...

Men vad gör det, när vi lyckades inhandla
så mycket, (så billigt?), på så kort tid!

Efter min egen lyckade runda i centrum var
det dags för den verkliga UTMANINGEN!
Shopping med Var.Dags.Trött familj...

Hela familjen jagade runt i sportaffärerna
på Backaplan och avslutade med snabbmat
innan hemfärd! Det kallar jag kvalitetstid!



Kvalitet och kvantitet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar