Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 23 mars 2018

Ombyte förnöjer



När det gäller träning, så är jag i alla fall
utrustad med kläder för alla väder...


...träningsväskan är ständigt packad!
(ja - det är en form av beroendeproblematik...)






Jag försöker utnyttja tiden och tillfället att springa på löpband
när jag ändå är på gymmet för att gå på diverse inbokade pass.
Ibland hinner jag duscha och byta om mellan. Så ombyte behövs!






För att täcka alla eventuella behov så har jag oftast minst
3 tights och lika många toppar packade. För att kunna kombinera
och matcha för alla tillfällen... När jag vill känna mig stark tar
jag någon av mina Marathon finisher tröjor! Men oftast blir det
svarta linnen till hysteriskt mönstrade tights - eller tvärt om.


Jag kan avslöja att jag har "några" kombinationer att välja på...
Minst 10 tights i varierande färger och tjocklek, plus shorts och kjolar...
Linnen, toppar, långärmade tröjor, jackor ska vi inte tala om...


Men "behöver" ständigt fler - en annan form av beroendeproblematik...


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar