Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 3 mars 2018

Ingen fuldans ikväll!

Tack vare ansträngningen att matcha outfiten, sprang jag både snyggt och långt, drygt 25 km.


Säger inte att det var lätt, inte var skorna självspringande heller... Men det kommer ju fler chanser, det är många mil till Stockholm, men mindre än 3 månader kvar!

Ett långpass kräver lång återhämtning, så efter en sista kraftansträngning att laga lunch (lax med spenat och västerbottensost) blev det soffan - utan att passera GÅ...

Men. Nu måste jag skrapa ihop mig själv och ta mig upp (hitta en outfit!???) och iväg. För i kväll blir det utgång med middag, vin och sång!

Stefan Andersson ”Made in China” står för underhållningen. 

Mellon får ingen ”andra chans”, låtarna var för dåliga redan första gången de spelades och någon ”fuldans” orkar jag inte med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar