Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 2 mars 2018

Det sa bara klick...

...och en swishtransaktion senare hade jag beställt ett par nya Asics Nimbus.

500 kr i medlemsrabatt på Stadium.se i måndags! Rena fyndet!

Äntligen har skotillverkaren fattat att erbjuda oss (kräsna) kunder en löparsko i neutral färg, i både dam- och herrstorlek! Dammodellerna har inte alltid ”rätt” färg. Men jag som behöver större storlek blir ofta hänvisad herrmodellen. Då stämmer nästan ALDRIG färgen med min löpargarderob...

Jag kan springa när det är kallt, jag kan springa när det regnar och blåser, numera kan jag tom springa på löpand, men jag KLARAR inte att springa med skor i en ful färg och helst inte med skor som inte matchar min outfit...

Så ett par svarta skor var verkligen svaret på mina böner! Nu har jag alltid (minst) ETT par som passar! Har ju mer än ett par tights om man säger så... 

...och rabatten på 500 kr? Lugn! 

Den har jag redan investerat i mer motivation!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar