Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 12 mars 2018

Vilodag!

Att hänga upp ”nya” gardiner igår -dagen efter drygt 20 km på längdskidor- kändes armarna... Men ”bytt är bytt” och nu går vi mot ljusare tider! 

Längtade efter fast mark under fötterna, efter att ha varit ute på hal is ett tag. Men att  ”äntligen få springa i plusgrader” visade sig innebära iskallt regn, ”lek och plask” genom vattenfyllda gångbanor... 

JAG tål visserligen regn, men det var surt (i dubbel bemärkelse) för mina nya skor! Så idag tog jag -och mina vader- en träningsfri dag! 

Jag kan springa ett marathon, men en timmes ”schlager-step” gav träningsvärk som sitter kvar i dagarna 3...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar