Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 4 mars 2018

Ur spår!

Lång väg till Mor(a) i fädrens spår...

Förra året hade jag spårat ur rejält och körde Vasaloppsspinning i 4 timmar. I år nöjer jag mig med 45 min spinning senare i eftermiddag.

Nu Vasalopp och nybakade ”kvarts-frallor” framför TV’n. Så ska de 9 milen tas! 

Men jag har också de ”bästa” husmorstipsen till vasaloppsåkarna. Så jag hoppas alla åkare är väl förberedda för utmaningen och har tränat på att gå omkring i blöta pjäxor och kläder i minst 10 timmar i sträck...

Lättare tänka utanför boxen när man inte HAR någon (skid)box! Men. Nu har jag ju köpt längdskidor, så man är ju med i matchen!

Tror inte att jag åkt 9 mil sammanlagt ens om man summerar de senaste 30 åren... så det ska väl inte vara så svårt att få till en ökning?

Jag verkar ju ha ”snöat” in på ”snorsporter”, ju längre desto bättre!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar