Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 16 juni 2016

På löpande band

Senaste månaden har jag lyxtränat på gym endel.
I bästa fall har jag kunnat kombinera uppvärmning
med avslappning i solen, innan jag stoppat in kroppen
i en konditionsmaskin som (nästan) gått av sig själv.


In med en slapp kropp och ut en timme senare
med en fulltränad kropp med superkondition...
För så fungerar det väl, det är ju en maskin?!
Men nu är det dags att hitta ut i löpspåret igen.


Vanskligt att dra några slutsatser om sin
löpform efter ett par minuter på ett löpband...
Det går ju så LÄTT!


Det går ju av sig själv!
Bandet alltså. Bara att lyfta fötterna.
Kliv, kliv överlev!


Nej!

Kommer inte att sakna dessa maskiner och det retar
mig att jag inte fick fram bilden på TV-skärmen...


Den ENDA anledningen till att stå inne och nöta på ett band!

Multitasking en vacker dag!


Kliv, kliv överlev...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar