Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 4 juni 2016

Anmälan

Typiskt!

Bara för att jag kände mig "bra",
efter några minuter på ett löpband,
så steg det mig åt huvudet...

Man kan säga att det gick helt överstyr...

Skulle ju ta löpningen i små doser,
men det är som med sockerberoende.
Man vill ha mer, MYCKET mer!

Så innan lyckoruset hunnit gå ur kroppen,
(och innan jag sprungit en enda kilometer),
så hade jag anmält mig till 2 halvmaror...

Jag hade ju "bestämt mig" för att
INTE springa nästa års Göteborgsvarv!
Never say never again...

Jag hade ju hittat min plats på Älvstranden,
där jag kunde dela ut korv med bröd till tappra löpare...
Jag hade ju flera goda skäl att avstå...
Men bara för att jag är anmäld,
så behöver jag ju inte ställa upp!

Det är ju ett så fint arrangemang som är värt att stötta...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar