Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 14 juni 2016

Kuddkramare

Det är inte lätt att komma upp ur sängen,
trots att det är ljust på mornarna.


Helst vill man bara vända andra kinden
till och somna om... Särskilt i morse efter
alldeles för få timmars skönhetssömn.


Jag lade mig "tidigt" i går kväll, men hade
larmet ställt på 23.55. Yngling i svart kostym
skulle hämtas hem från sin första bal på slottet!


Busstransport till och från festlokalen ordnades av skolan.
Så, tack och lov behövde jag inte ge mig iväg till slottet,
utan kunde nöja mig med att köra ner till Lillekärrshallen.


På med en maskin vittvätt (med svettig vit skjorta...) och
snabbt tillbaka för att krama kudden, utan att passera gå.






Kuddkrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar