Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 11 juni 2013

Loser!

Slut för säsongen i Biggest Loser.
Sista avsnittet börjar strax!
Jag har inte följt serien så slaviskt,
men nu på slutet har jag tittat endel.

Under gårdagens finalavsnitt satt jag med hakan
i knäna när man fick se hur endel förändrats!
Wow, vilka snyggingar som tinat fram när
man smält bort fettdräkten.

Otroligt - vilken förvandling!

Så fungerade det inte alls när jag själv tappade
10 kilo på kort tid. Det var inte till min fördel
om man säger så... Hade inte blivit bra TV!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar