Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 2 juni 2013

Jag älskar Tommy...

Oh ljuva minnen!
Vill åka till USA igen (och igen...)!
 
Men jag inser att mega-shoppingresor inte kan/bör
göras för ofta. Man måste spara ihop tid, pengar och
göra ny plats i skåp och garderober emellan…
Så eventuellt kanske jag kan åka (tidigast) nästa år!

Då är min plan att hela familjen får följa med,
så att vi jag har fyra stora resväskor att fylla...

Bilden är tagen i April 2012.
Det är ett lååångt kassakvitto jag håller i handen.
(och detta var inte enda besöket i den affären...)

Me+TH= Sant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar