Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 20 april 2013

Vårkänslor!

Med våren kommer vårkänslorna!
Vårsolen sken och affärernas utbud var
därför extra lockande just igår. En sådan TUR!
För i går morse hade jag precis INGENTING
att ta på mig... Hann springa in och ut genom
några affärer på vägen till frisören. Rent
livsfarligt, för jag ville ha precis ALLT!

Tack och lov kunde jag behärska mig och
efter lite betänketid i blonderingshättan så
hade jag sansat mig. Som blondin (men bara
till ytan) kunde jag fortsätta min shoppingtur.
Men lite fynd fick jag allt med mig hem.
Så nu ska det väl inte eka i garderoben!

...och håret då? Jo, tack. Frisören slet med
fön och borste och när jag gick därifrån såg
jag ut som... Jonatan Lejonhjärta...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar