Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 23 april 2013

Trädgårdsarbete

Söndagens IKEA besök resulterade
i att jag fick vara ute en stund och slita
i trädgården... Här ser ni resultatet!

Jobbar på "rumskänslan" ute. Planerar
att även köpa mattor i äkta plast till
uteplatsen. Men när jag pratade om att
hänga upp gardiner i paviljongen fick jag
"blicken" av husband... Tror att jag avvaktar
med det. Tiden är inte riktigt mogen...

Dessutom tror jag att det inte blir så himla
mysigt, när det har regnat och blåst i några
veckor och fåglarna har gjort sitt...



"Hyllis" ett fynd för 99 kr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar