Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 28 april 2013

Tänk på vilodagen!

Idag helgar jag vilodagen!

Ingen träning för egen del.
Inre (och yttre) muskelkorsett har fått
sitt under veckan. Ca 35 km löpning, ett
pass på gymmet och hemmaträningen
framför TV´n får räcka...

Men det finns andra som fått slita desto
hårdare idag... Dottern har spelat A-slutspel
(efter gårdagens 3 raka vinster i gruppspelet)
och avverkat 4 matcher, inklusive FINAL!

Jag har klappat mig både röd, blå och lila
och har fått valkar i mina (inte särskilt små)
kontorshänder. Men det var det värt!

För ett GULD!!!

Nu ska jag bara titta på Mästarnas Mästare och
äta upp resterna av äppelpajen jag bakade igår,
så att det finns energi kvar till nästa veckas övningar.

Handbollsskada!


Mästare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar