Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 12 april 2013

Ninnaninnaninnana...

...naninnanananinna!
Dagens boktips!

Kan jag så kan ALLA.
Eller som Martina Haag skriver i sin bok
om att komma igång med löpning:
"Alla springer, det sprider sig som en löpeld"

Roligt och lättläst för oss som behöver lite extra
peppning, för att orka några steg till.
"Längre steg lite oftare",
det ska väl inte vara så svårt!!?

Nu behöver jag precis ALLA uppmuntrande
heja-rop som går att uppbringa. Hon beskriver
sin resa från soffpotatis till dess att hon genomför
ett maraton. Jag ska ju bara springa ett halvt!

Men... Hur svårt kan det va?

Jag har ju hela helgen på mig att få ihop
resterande del av veckans 21 km!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar