Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 19 april 2013

(Not to) bad hairday...

Dags för ett besök hos frisören för att trimma till det
som mest känns (och ser ut) som en tovad yllemössa.
Nej, jag vill inte ha medhåll. De som säger att de vill
att människor ska vara helt ärliga ljuger. När det
kommer till kritan vill man inte alls höra sanningen...
Så, lite vita lögner är på sin plats här!

Denna månad har det varit oproportionerligt många dåliga
hårdagar jämfört med de som varit ”bra”. (Kan man skylla
på vädret kanske?) Det ironiska är att det brukar komma en
”bra” (allting är relativt) dag strax innan jag ska till frisören.
Då är det så dags för håret att samarbeta! Too late!

Nu hoppas jag på underverk och många "bra" dagar framöver.

Om inte annat så blir väl vädret bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar