Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 16 april 2013

Var.Dags.Mat

Inte nog med att jag inhandlade
några nya bakredskap härom veckan.
Av bara farten slank det även med lite
andra livsnödvändiga köksredskap!
(Som om inte köksskåpen är fulla nog...)

Köpte mig en vit emaljkastrull i gammal
stil! Hoppas på lite ny inspiration i köket.
Allt som kan göra matlagningen lite
roligare snyggare är välkommet!

Hallå! Även om påsken är över så behöver
vi verkligen en ny kastrull att koka ägg i!

Ägg finns ju även i chokladfria
alternativ menar jag...

Men idag fick lergrytan sköta matlagningen.
Varken snygg eller trendig, men ack så
praktisk!



Full som en kastrull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar