Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 11 juli 2012

Straffbart?

Vad sa jag?
Var det jag som köpte en kudde (till) - med fjärilar på!!?
Precis vad jag behövde! NOT!

Men vadå?
Det är väl knappast brottsligt att ha för många kuddar?
Att ha för få, eller för fula kuddar, borde däremot vara
förlagt med dagsböter! Jag bara undrar: Har dom fina,
fluffiga kuddar i fängelserna, nej just det (tror jag inte) !

Det är alltså ett straff att inte få ha många fina kuddar!

Vill bara ha fler!
Obs! Detta är ingen kudde - utan en högst användbar dörrstopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar