Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 31 juli 2012

Man ska ha husvagn!

Nu har vi tagit vårt tattarlass och dragit vidare i vårt avlånga land.
Vi fick köra låååångt för att hitta en ny familjedriven camping som
kunde ta emot oss. Vi har sett hela Sverige genom bilrutan!

Tack och lov slipper vi dra taikonhyddan husvagnen med oss.
Den står redan uppställd och klar.
Bara att flytta in!

Campingen är populär och ofta fullbelagd sommartid,
med långväga gäster, ända från andra sidan Atlanten.
Men finns det hjärterum, så finns det stjärterum.

Om det kniper slår vi upp ett par tält också
(till grannarnas förtjusning?).

 Är det ett zigenarläger så är det!



Mil efter mil i bil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar