Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 13 juli 2012

Semester!

Nu är det äntligen semester!

Det innebär förhoppningsvis både avkoppling
och nedkoppling! Jag ska samla ny inspiration och
motivation till dess vi är tillbaka i vardagen igen!
Så det kommer inte att bli några Var-Dags-Ord,
inte varje dag iallafall. Alla får en välbehövlig paus!


Jag har packat allt jag behöver! Hoppas på att få nytta av
min nyinköpta solhatt. Jag kanske borde impregnera den,
så att den tål regn... Eller köpt en i gore-tex...
 
När detta inlägg publiceras sitter jag -förhoppningsvis- på
tåget på väg mot soligare (?) breddgrader. Om inte, så kanske
jag sitter på en perrong i Emmaboda och säger fula ord om SJ…
 
Så nu loggar jag ut!


Jag behöver en hattask!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar