Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 18 juli 2012

Skynda att fynda!

Ett sant sommarnöje är att besöka en (eller helst flera) loppisar!
Det är shopping när den är som bäst! Men inget för amatörer!

Det gäller att vara väl förbedd:

-Tillräckligt med kontanter (små valörer, men inga stora summor).
- Extra kassar i (den rymliga) handväskan.
- Bekväma skor och vassa armbågar.

Jag äääälskar loppis och i helgen var kärleken besvarad!

Det blev en hel del "nya" saker.
Dukar, ljusstakar, koppar, fat, krukor, utepynt, (julpynt!??), böcker...

Allt detta, nästan gratis! Miljövänligt också med återvinning!
(En av dukarna jag köpte för 5 kr hade rester av 7 sorters kakor...)

Så det är bara till att skynda direkt hem
och duka upp till Afternoon tea!



Här finns allt mellan himmel och jord!
Bara ett proffs kan hitta guldkornen bland allt skräp!


En del av helgens fynd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar