Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 10 juli 2012

Kvalitetstid!

Som sagt, det är sommarlov och barnen lever livet
hos farmor och farfar. Ensam hemma i huset hör man
konstiga ljud som aldrig hörs annars. Klockor som tickar…

Men man kan ju inte bara pilla navelludd och städa
garderober när man har några barnfria dagar!
Så jag åkte ut på landet en dag förra veckan!
Vilken härlig eftermiddag/kväll med 2 underbara, glada tjejer!
Det blev såklart både shopping, fika, mat, vin,
mer fika och mycket prat och skratt!

Besökte några riktigt intressanta butiker med inredning,
skor och kläder. Självklart kom jag hem med lite saker
som jag behövde man aldrig kan få för många av:
En kudde (med en fjäril…), ett halsband och lite annat smått och gott…

Kunde inte sagt det bättre själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar