Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 6 april 2012

USA - sist hit?

Så kom jag iväg till sist!
Det krävdes bara drygt 20 års betänketid och förberedelser...

Alla, och jag menar alla har varit i USA.
Men jag brukar sällan vara först med något,
det är inte riktigt min grej. Snarare sist med det senaste!

Och det stämmer ju!
För är det inte väldigt populärt att åka till USA just nu!!?
Precis! Jag är en del av en trend! Där har ni mig!

Nu ska jag ut och ta reda på om alla mina fördomar
om amerikaner stämmer. Tar dom bilen till postlådan?
Vet dom var Europa ligger? Äter dom snabbmat till frukost?
Hur stor är deras "stora" hamburger meny?

Frågorna hopar sig, snart har jag svaren.
Jag hoppas på att få ihop bloggmaterial för ett bra tag framöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar