Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 18 april 2012

Äta bör man

Man skulle ju lätt kunna tro att jag bara shoppade när jag var på min resa.
Men så var det ju inte alls!

Jag åt också!

Dessvärre hade de inte blodpudding och falukorv,
vi fick nöja oss med hummer (kokt, friterad, i bröd),
pilgrimsmusslor, grillad tonfisk, svärdfisk,
krämiga fisksoppor, Long Island Duck,
cornbread, en hel del friterat och såklart hamburgare.

Fredagsmyset bestod av grillade lammkotletter, grillad tonfisk
(liknade inte alls det smuliga innehållet som brukar ligga i burkarna
jag köper hemma) och grillad svärdfisk
(fick inte vara med på bild, för svärdet var ändå bortrensat).

Lammkotletterna serverades med Mint Jelly. Nej, jag skämtar inte.
Smaken är som baken och jag tycker nog att lammet smakade
lika bra utan tandkräm...

Men så är ju inte jag någon finsmakare heller...


Mmmmint till lamm!


Tonfisk utan burk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar