Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 7 april 2012

Semester!

En bra start pa semestern!

Flygresan gick mycket lattare an vantat!
Jag hade laddat upp med bocker och tidningar
och sag fram emot att ha gott om tid att lasa!

Men planet hann knappt starta innan jag sov gott!
Narkolepsin slog till, men for en gangs skull hade jag nytta av den!
Tiden gick fort och dessutom landade vi en timme fore tidtabell!

Fran flygplatsen via en stoooor skoaffar och Market Basket,
dar de dagen till ara hade vinprovning...

Sale!
Vinprovning!


"Hemma" hos syster installerade vi oss, (fick tillgang till dator) och
blev bjudna pa grillade pilgrimsmusslormed bacon!


Glass i stora lass!

04.30 svensk tid (23 timmar efter uppstigning) sov man gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar