Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 2 april 2012

Love IKEA

Även om jag minimerat min shopping inför min resa, så måste jag ju hålla "formen". Jag vill ju inte riskera att glömma bort hur man gör!!!

Då är IKEA toppen ! Som en stor träningslokal för både shoppingproffs
och nybörjare. Om man inte behöver någonting - så kommer man ändå
alltid hem med ljus och servetter! Det går inte att misslyckas!

Men jag ställer mig tveksam till om det är billigt.
Minimiavgiften brukar vara 800 spänn. För ljus och servetter!!???

Förra helgen var jag inne en halvtimme.
Det kostade "bara" 378 kronor (för mindre än 30 minuter!)

Men jag köpte inget onödigt - det är ju huvudsaken. Ljus och servetter,
chips, godís. Det går alltid åt!

Nya bordstabletter var bonusen! Man måste ju ha något nytt ibland
 - om man vill behålla (shopping) formen!



Bara det nödvändigaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar