Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 5 april 2012

Dagens flygfärd

Idag gör den här påskkärringen en låååång flygresa.
Inte till Blåkulla den här gången, utan till Boston via Amsterdam!

Jag reser med lätt bagage. Kvasten lämnar jag hemma.
Om jag behöver en så köper jag en ny.
Det står shopping SHOPPING på schemat!

Tro mig - jag har tränat ett helt liv för detta.
Andra gör pilgrimsresor - jag åker till shoppingens Mecka - USA.

Glad Påsk!

2 kommentarer:

  1. En sorts pilgrimsresa, bara åt ett annat håll. Du och din börs kommer att känna er lättade när du kommer hem igen!

    SvaraRadera
  2. Ja, men bagaget blir tyngre...

    SvaraRadera