Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 1 september 2015

Stenad?

Det blev inget nytt porslin från
Höganäs Outlet härom veckan...

Lika bra det!
Det är mer förvaringsutrymme
vi behöver, inte MER att förvara...
(svårt att komma ihåg de där detaljerna...)

Jag var mer än nöjd med de gratis souvernirer
jag kunde plocka med mig från stranden!

Måste ha blivit stenad i ett tidigare liv...
För det brukar "följa med" stenar hem.
Lite fler (och större) om man färdas i bil,
lite förre om man flyger och kanske
har lite annat bagage som ska med...

Tur att några nöjen är gratis!


Från Höganäs...


...till Cape cod!


Hajen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar