Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 6 september 2015

Gör om - gör rätt

Inga undanflykter eller ursäkter.
Ingen handbollscup, inte "för fint" väder. INGET skulle komma mellan mig och
"att göra" listan den här helgen!

Och visst blev det röjt,
rensat och städat lite här och där.

Det gick lite väl fort med utrensningen när jag la ut vår bäddsoffa på Blocket och den var såld och hämtad inom ett par timmar!

Dags att ta lite snabba beslut
angående den nya inredningen...

OJ vad många val och kval, "om", "men"
och "kanske" som dyker upp när man väl måste bestämma sig. Jag hade en plan, men det man vill ha finns ju inte alltid till salu,
just här och just nu och till rätt pris...
Eller så har man kanske inte bestämt sig!

Det fick bli några vändor till IKEA och MIO. Kvalen växte i takt med kassaköerna...

Väntetiden i varuutlämningen krävde
sitt tålamod. ... och inte var det bättre
på MIO... Där stod jag dessutom i FEL
kö visade det sig...

Detta ska man inte utsätta sig för på fastande mage (nåja, fast och fast...),
så vi åkte hem med bara ett platt paket.

Ny soffa levereras hem i morgon,
om inte någon stal den i det kaos som rådde vid disken för hemleveranser...

Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar