Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 12 september 2015

Raj-raj!

Fredagsmys är latin och
betyder "Full hemma"...

Men i vår ålder blir det inget raj-raj,
i bästa fall blir det röj-röj...

Så i går kväll slog vi runt ordentligt
och välte bokstavligt talat möbler.

Något åkte ut och något kunde
återvinnas. Lite mer luft och rymd i
kontoret/biblioteket/gästrummet.
Och proppfullt i förrådet...

Idag var Handyman tillbaka!
En stol från MIO krävde bara
0.2 timmars monteringstid.
(enligt instruktionen)

Men även ett enkelt hantverk
kräver sin belöning, så det fick
givetvis bli kaffe med dopp.

En mycket god och lättbakad äppelkaka!

Nu är det lördagkväll och givetvis
raj-raj igen! Men inte mer än att vi
orkar upp till första slutspelsmatchen
i Göteborgcup, tidigt i morgon!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar