Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 9 september 2015

Anmäld!!?

Jaha?
Nu är det bokat och klart.

Resan kan börja!
Mot målet den 25e September 2016 i Berlin.

Man ska aldrig säga aldrig.

Vad är väl ett marathon?
Bara 42 kilometer...
Troligtvis ingen bal på slottet,
men kanske ändå alldeles... alldeles underbart...?

Eller i alla fall en upplevelse utöver det vanliga!
...om man överlever vill säga...

Men vad kan hända? ...om man inte orkar?
Det står inga funktionärer längs banan
som skjuter dem som bryter...

Men för säkerhets skull, så ska jag lägga upp
träningstaktiken och skaffa skottsäker väst!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar