Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 16 september 2015

Ofärdigt?

Visst, det återstår lite "finlir" (och ännu mer
utrensning i skåp och lådor), men till det yttre
så är det "nya" allrummet så klart som det kan bli!


För tillfället...
För vi minns ju:


Ingenting varar för evigt.
Ingenting är perfekt.
Ingenting blir någonsin färdigt...



Arbetsplatsen är nästan trådlös.
Jag ska bar gömma skrivaren någonstans...
JR Ewing kan sitta bekvämt på den nya
kontorsstolen, medan Sue Ellen serverar drinkar
ligger i soffan och tittar på Downton Abbey...


Det blir inget nytt, "nätt" sideboard just nu.
Jag har inte hittat det rätta och vi klarar oss inte
med mindre förvaring just nu... Jag har ändå rensat ut
ännu mer böcker, för något bibliotek blir det inte heller.


Jag får vänta till barnen flyttat hemifrån!

Men vi fick mer fri golvyta och mer luft
in i rummet, så det är en bra början!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar