Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 22 september 2015

(O)organiserat kaos!

Jag gillar verkligen "ordning och reda".
I teorin. I praktiken kan jag stå ut med ganska mycket,
så länge som det är jag själv som skapat oredan...


Jag började med en utrensning i badrummet för
en dryg vecka sedan. Jag hann bara riva ut allt i en
hög på golvet, sen var det dags för handbollsmatch...


Efter matchen så hade lusten att organisera
tagit slut. Så allt fick helt enkelt ligga kvar...




INGEN ifrågasatte varför det låg en massa
bråte på golvet. Vilken tur!
Det räcker med en morsa i familjen...


Men nu är en grovrensning gjord.
Bara en bråkdel är sparat.
Ordningen är återställd.
För ett kort tag...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar