Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 3 september 2015

Bak och fram

Äpplet föll inte långt från trädet!

Var och varannan dag när man kommer hem
så doftar det ljuvligt av hembakat i köket!
(och diksbänk och golv kan ha vissa spår...)

Men det bästa är inte att dottern gillar att baka.
Det bästa är att hon inte äter så mycket av resultatet.
Men det hjälper jag och sonen mer än gärna till med...

Mina gener fördelades rättvist!

Denna vecka ska dock kakor levereras till
handbollsklubben, för försäljning på Kärradagen.

Så kom och köp!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar