Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 8 maj 2015

Sommartider hej hej!

Säg hej till sommaren som äntligen kommit
ut ur garderoben efter en lång (kall?) "vinter"!
(eller vad vi nu ska kalla de senaste grå månaderna)

Särskilt som det ibland känns som att vi inte har
fyra årstider utanför fönstret, utan bara en enda lång
sammanhängande regnperiod, så får man se till att
sommaren i alla fall kommer ut ur garderoben!

Jag fick en del kommentarer när jag hade
mina blommiga Levis tidigare i veckan, när
regnet öste ner, mer eller mindre hela dagen!

Men, oavsett sol ut eller sol inne,
så är det faktiskt FREDAG idag!

Bara ett konstaterande, inget att klaga på!


Sol inne!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar