Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 18 maj 2015

Hets mot startgrupp!

Enligt GP's träningsråd inför Göteborgsvarvet skulle
jag ha varit ute och sprungit i 90 minuter igår...
(jag ägnade dock timmar åt att titta på andra som
sprang -  efter bollar)

Det ingår inte alls i min plan att göra fler långpass och
jag ignorerar envist alla råd om att springa intervaller.
Så skadad är jag inte (än)...

Rebellen i mig trotsade därför dessa experttips (också).
Funderar på att anmäla GP för "hets mot startgrupp"...
Jag hoppas att jag trots detta är tillräckligt förberedd inför
starten på lördag och förberedde istället min MÅLgång.

Med "mål" så avser jag "skrovmål"...
Efter 21 kilometer behöver man äta - mycket!
Så igår bakade jag matmuffins.

Det är så sant att ett långlopp kräver många timmars förberedelser!


Före...


...efter målgång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar