Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 30 maj 2015

Glöm bort bekymmer...

Veckorna har för få timmar och månaderna
för få dagar, ekvationen går inte ihop riktigt.
(och HUR kan det snart vara Juni!!??)


Men det tjänar inget till att klaga, istället försökte jag
dränka mina "sorger" i en 25-meters bassäng i torsdags.
Det var evigheter sen jag simmade, men nu bör det bli
lite mer av den knappa tiden* över till annat än löpning.


(*tiden som inte går åt till att jobba, äta, sova och att  "lappstirra",
som ska vara väldigt nyttigt i dessa stressiga tider har jag läst...)



De bekymmer, sorger och besvär som undkom drunkningsdöden
dränkte jag i sprit på gårdagens afterwork! Så nu är de glömda!
Fantastiskt trevliga, nya och gamla kollegor jag har! I går hade
vi nämligen även sällskap av en mycket speciell gäst som lämnat
vår grupp, för ett par år (på BMW!!??) i sitt gamla hemland Kina.


Det känns som att jag fick 2 fredagkvällar som bonus för
att veckan gått så fort. För efter att god mat och dryck intagits,
så var jag ändå hemma i tid för att se större delen av Let's Dance.





Glöm bort bekymmer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar