Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 22 maj 2015

Frisk satsning?

Ett säkert sätt att avancera i startfältet är att
delta i lotteriet om en startplats i Volvogruppen!

Jag hade "tur" i år igen!
Betala (och träna) får man dock göra helt själv...

Min hypotes är att grupptrycket ska minska
trögheten något... Lite av de andra löparnas
rörelseenergi ska jag väl lyckas fånga upp?
För att inte tala om publikens insats!
Vilka hejare vi har här i Göteborg, inte konstigt
att detta blivit världens största halvmarathon!

Även i år är jag beredd på att höra
"Håll höger Volvo!!!"
(vadå? va? menar du mig?) genom hela loppet!

Men "frisk" satsning?
Jag vet inte...
Jag har aldrig kännt mig så sjuk som den här veckan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar