Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 15 maj 2015

Hel(g)dag mitt i veckan!

Tro´t vad man vill om Jesus,
men att han for till himlen på en vanlig torsdag
tackar vi för! Trots att jag "försov" mig igår (så att
klockan var närmare 8 !? när jag vaknade) var veckans
storhandling avklarad i god tid till 11-kaffet - ute!


Sen jagade grannen ut mig på en power-walk, vilket var
rätt åt mig som lurat med henne på 24 FitClub träning...
Träningsvärk ska med mer träning fördrivas!


Men sen blev det slappt och lagom under resten av dagen.
För mig alltså. (Jag är ju under uppladdning.) Grovjobbet
fick andra stå för. Jag bakade årets första rabarberpaj!


Det tog jättelång tid att dricka kaffet och äta pajen med
grannarna. Så lång tid så att vi hastigt fick avbryta för att
göra gemensam middag. Det fick bli "snabbmat" - på grillen.


Lite gott och blandat och naturligtvis: Efterrätt!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar